сряда, 4 януари 2017 г.

Една равносметка без неприятни емоции или кои са 10-те най-посещавани публикации в блога за 2016г.

Настъпването на всяка нова година се свързва и с някаква  равносметка, било в личен, било в професионален план – какво ни се е случило през изминалата година, какво сме или не сме постигнали и/или преживели и т.н. И понеже покрай хубавите спомени, все ще се намерят и някои не толкова приятни случаи и преживявания, на мен точно този момент с равносметката никога не ми се е нравил особено (може би и затова този празник не ми е най-любим)! Равносметката относно този блог обаче, е съвсем друга работа – няма негативни емоции, няма неприятни моменти - най-много да ми е необходимо малко време за преглед на статистиката, за да открия, например, кои са десетте най-посещавани (а защо не и прочетени!) публикации за изминалата 2016г. За мое удоволствие, публикациите с рецепти и тези без рецепти (само за пътуванията) са представени по равно – 5 на 5!



Но равенството е малко заблуждаващо, защото като вземем предвид, че от 53 публикации през годината, само 7 са публикациите-пътеписи и 5 от тях са в топ десет, то изводът е ясен - трябва да пътувам повече, за да мога да споделям за повече "вкусни" дестинации, защото явно това се харесва повече. Обещавам, че през 2017 година, ще направя всичко от себе си в тази насока J!

А ето и класацията, отзад напред:


Благодаря на всички, които се отбихте в моя блог и ми правихте компания по "вкусния" ми път през цялата 2016г.!


Няма коментари:

Публикуване на коментар